החופשה הבאה שלכם כבר תראה אחרת

הנהלת רשת מלונות אסטרל באילת רצתה לתת מענה איכותי יותר ללקוחותיה מתוך תפיסה שחווית הנופש מתחילה בשיחה הראשונה. בעזרת סנסקום הובילה ההנהלה מהפך מרגש ששינה את חוקי המשחק במוקד ההזמנות. את התוצאות רואים בשטח (ובמספרים…).

בשנים האחרונות עברה רשת מלונות אסטרל באילת מהפך משמח– נוספו בתי מלון, המלונות הקיימים התחדשו ותשומת לב ואהבה לתחום הביאו את ההנהלה והעובדים לשאוף לשיפור הפעילות.

פניה למומחי סנסקום וסקירה של צרכי הרשת הביאו למסקנה כי יש לבצע שינוי ארגוני ממוקד במרכז ההזמנות.

 ממרכז הזמנות למוקד מכירות

חשוב להבין ששינוי תפיסה והפיכת מרכז ההזמנות מפאסיבי לאקטיבי הוא תהליך מובנה ההופך כל אבן במוקד. לשם כך, נערך אפיון מחודש בהתבסס על דרכי פעילות המרכז והאתגרים העומדים בפני הנציגים:

  •  הוגדרו יעדים למרכז ההזמנות.
  • אופינו מחדש תהליכי עבודה מקצועיים תפעוליים וניהוליים.
  • גובש מבנה ארגוני פונקציונאלי התומך בהשגת יעדים.
  • נעשה אפיון מחודש של מערכת הטלפוניה.

 לאחר האפיון החלה העבודה בשטח– הטמעו שגרות ניהול וכלי בקרה ומדידה, שינויים במערכת הטלפוניה ומודל תגמול התואם את התפיסה האקטיבית ומקדם השגת היעדים.

בנוסף, נציגי המכירות ואנשי ההנהלה במוקד עברו תהליך שכלל הכשרות וסדנאות על ידי מומחי SenseSchool: הטמעה של שפת מכירות איכותית, הבניית מודל קבוע לניהול שיחות מכירה, תהליך ניהול משמרת, ניהול וחניכת עובדים, ניהול ישיבות צוות ויצירת תוכניות עבודה אישיות לנציגים עם יעדי מכירות.

לאחר הסדנאות, ליוותה סנקום את המנהלים והצוות בשטח על מנת להפוך את התיאוריה למעשה וליצור שינוי בזמן קצר.

 לא רק מרגיש טוב, גם נראה טוב

הנהלת רשת מלונות אסטרל באילת לא הסתפקה רק בהטמעת תהליכי המכירה ושינוי התפיסה. על מנת שהנציגים ירגישו שהשינוי מתרחש בכל הרמות חידשה ההנהלה  את מרכז ההזמנות והפכה אותו למוקד מכירות אקטיבי ומעוצב, כאשר הנראות החדשה העצימה את חווית השירות והמכירה בשיחות עם הלקוחות.

 המספרים מדברים בעד עצמם

"המקצועיות, השירותיות והזמינות של מומחי סנסקום, שידעו לזהות את הצרכים שלנו וחתרו איתנו לעבר המטרה, הוכיחו את עצמן" מספר מנכ"ל  הרשת, אשר גבאי. אכן השינוי היה מיידי, כאשר תוך ארבעה חודשי פעילות בלבד עלו ביצועי המכירות בעשרות אחוזים. הלקוחות בצד השני של הקו הרגישו שמבינים אותם ונותנים מענה לצרכיהם וכתוצאה חל גידול של מעל 50% במכירות לעומת עונת התיירות הקודמת.

השיפור המיידי התרחש למרות האתגר הגדול ביותר שעמד בפני הצוות- הטמעת שינויים רבים במהלך תקופת שיא בענף התיירות.

 העבודה המשותפת עם הנהלת רשת מלונות אסטרל באילת, מנהלי מרכז ההזמנות והעובדים היתה מרתקת ומאתגרת והיא זו שהביאה לתוצאות איכותיות ומהירות. שיתוף פעולה מלא שכלל השקעה מירבית, רתימת צוות העובדים לתועלות וחשיבות התהליך והטמעת תוכנית מובנת וממוקדת, גרמו לכך שכיום רשת מלונות אסטרל באילת מפעילה מוקד מכירות איכותי בעל מדדים מוגדרים הגורם לגאווה בכל רמות הארגון.

 רוצים לבצע מהפך גם בארגון שלכם? אתם מוזמנים לפנות אלינו בסנסקום info@sensecom.co.il.