האם אתה במוקד העניינים? – אסטרטגיה שירותית בארגון

כל אחד מאיתנו שמע פעמים רבות את סיסמאות השירות שמפרסמים הארגונים השונים: "שירות ב-DNA הארגוני", "הבידול שלנו הוא השירות שלנו", "אנו שואפים לממש חווית לקוח בכל מפגש", מבטיחים לאהוב אותנו, לשים אותנו במרכז, לספק לנו שירות איכותי ללא פשרות, ועוד… להמשיך לקרוא האם אתה במוקד העניינים? – אסטרטגיה שירותית בארגון

לטוס לחו"ל: להיות מחובר מבלי להתרושש

פסח מתקרב וכשמרגישים את חג החירות, רבים מאיתנו מחליטים לצאת לחופשה קצרה להתאורר בחו"ל. הנסיעה היא אומנם חופשה מהעבודה, מחיי היום יום והשגרה, אך היא אינה כוללת התנתקות וחופש מהצורך להיות מחוברים בכל רגע, והכוונה שלי למכשיר הסלולארי. להמשיך לקרוא לטוס לחו"ל: להיות מחובר מבלי להתרושש

מתי רוקנת את המגירה לאחרונה ? / החופש לרענן את התקשורת

קחו את המגירה העליונה בבית או במשרד, כן זו שמלאה בניירת, מהדק משומש, אוזניות לנוקיה הישנה, אקמול פג תוקף, כרטיסי ביקור וכמה מטבעות של עשרות אגורות. ועכשיו השאלה: מתי רוקנת לאחרונה את המגירה לצורך סדר וארגון מחדש ? תשובה: סביר להניח שפעולה שכזו לא התבצעה בשנה שנתיים האחרונות. להמשיך לקרוא מתי רוקנת את המגירה לאחרונה ? / החופש לרענן את התקשורת

על פייסבוק – שיווק ברשתות חברתיות לארגונים וחברות

לאחר שעדכנתי את הפרופיל שלי בפייסבוק ל-TIMELINE, הופתעתי לגלות שהצטרפתי לפייסבוק כבר באוקטובר 2007, ובחודש הראשון היו רק 4 פעולות בפרופיל שלי. כעבור 4 שנים, בחודש דמצבר 2011, היו יותר מ100 פעולות! השוואה זאת ממחישה עד כמה פייסבוק הפך להיות כלי תקשורת בחיים שלי ושל רבים אחרים (לפי דף הסטטיסטיקה של פייסבוק יש למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים ולמעלה מ- 50% מהמשתמשים נכנסים כל יום). להמשיך לקרוא על פייסבוק – שיווק ברשתות חברתיות לארגונים וחברות