מבט ל- 2013 דרך העיניים של מנכ"ל סנסקום

שנת 2013 הגיעה ואיתה הציפיות מהשנה החדשה. איתן לומברד, מנכ"ל סנסקום, בשני פוסטים.שמנסים לחזות את האתגרים אותם תעמיד בפנינו שנת 2013. והפעם – שנה של התלכדות והשתלבות.

תנועה של התלכדות והשתלבות הייתה אחד מהמאפיינים המרכזיים בהתנהלותם של ארגונים בשנת 2012, והיא תמשיך גם בשנת 2013.

התלכדות והשתלבות  מבטאות גישה הוליסטית המאפשרת לארגונים לפעול במגוון ערוצים לטובת הארגון ולשם יצירת חווית שירות איכותית. אינטראקציות עם לקוחות יכולות להתקיים במגוון ערוצים: מפגש פרונטאלי ושירות טלפוני יחד עם צ'אט, וידאו, אפליקציות סלולר, הודעות SMS וכל השילובים ביניהם, כאשר הלקוח יכול לבחור את הערוץ המתאים לו בהתחשב בזמן ובמקום.  הסמארטפונים עם האפליקציות ומגוון אפשרויות המולטימדיה הפשוטות והאינטואיטיביות מאיצים מאד את המגמה הזאת.

באופן דומה, כל עובד יכול לבחור את הערוץ המתאים ביותר לניהול אינטראקציה עם עמיתים בארגון, כאשר דרך אפליקציות שונות הוא יכול לראות את הזמינות של הצד השני ובאיזה ערוץ מתאים ביותר לפנות אליו – טלפון, SMS, צ'אט או וידאו. כך עומדים לרשות העובד ערוצים שונים ליצירת תקשורת – מכשיר הסלולר ועמדת העבודה האישית – כאשר חווית התקשורת שמתקבלת היא כמעט זהה.

ניהול נכון של מהלכי התלכדות בארגון דורש שיתוף פעולה מקצועי של מומחים ממספר תחומים כגון טכנולוגיה, שירות לקוחות, תקשורת ועוד, שיחד יכולים לתת מענה מקיף לצרכי הארגון.

התשובה של סנסקום למהלכי ההתלכדות לשנת 2013

מערך SenseProהינו התשובה של סנסקום לתנועת ההתלכדות וההשתלבות שתמשיך לאפיין התנהלותם של ארגונים וחברות בשנת 2013. במהלך שנת 2012 שילבנו וליכדנו את הכוחות המקצועיים העוסקים בתחומי התקשורת הארגונית וניהול קשרי לקוח לגוף חדש,  הבנוי מ- 25 מומחים רב-תחומיים המשתפים פעולה לפי הגישה ההוליסטית.  הצוות ערוך לסייע ללקוחותינו להטמיע תקשורת מאוחדת פנים ארגונית בתפיסת CEBP (Communications Enabled Business Processes) מצד אחד ומערכות רב ערוציות (Multi-Channel) לניהול קשרי לקוח מצד שני.

באמצעות מומחי SensePro ועל ידי שימוש במגוון טכנולוגיות חדישות אני מצפה לראות בשנת 2013 קפיצת מדרגה אצל הלקוחות שלנו שתבוא לידי ביטוי בפרמטרים הבאים:

  • שיפור חווית שירות
  • הגדלת מכירות
  • הגברת שירותים עצמיים (חסכון בעלויות כ"א)
  • קיצור וייעול תהליכי עבודה פנימיים.

אך שנת 2013 לא מסתכמת בהתלכדות והשתלבות. בפוסט הבא, אעסוק בהשפעת המהפכה הסלולרית על השנה הקרובה וכיצד מוקדי הבוטיק של סנסקום יכולים להשפיע על מערך המכירות שלכם.