מבט ל- 2013 דרך העיניים של מנכ"ל סנסקום – פוסט שני בסדרה

בעקבות הפוסט הקודם שעסק בהתלכדות והשתלבות, איתן לומברד, מנכ"ל סנסקום, ממשיך ומנסה להביט קדימה ואל נבכי שנת 2013  ומתמקד הפעם במוקדי בוטיק ומהפכת הסלולר.

כמו בכל שנה, גם שנת 2013 מביאה איתה שאיפות להתפתחות ולצמיחה. כמומחים בתחום התקשורת והשירות, אנו מפתחים כלים ייחודים המאפשרים ללקוחות שלנו לממש את השאיפות שלהם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, יידע מקצועי ייחודי ובעזרת מומחים בתחומים שונים.

לראות תוצאות בתחום המכירות – מוקדי בוטיק

בשנת 2012 המומחיות שלנו בניהול מוקדי מכירות והמחויבות לתוצאות הביאה אותנו להתמקד בפעילות חדשה וייחודית שפיתחנו – מוקדי בוטיק. באמצעות המוקדים, המאוישים על ידי אנשי מכירות מקצועיים וממוקדי מטרה, הצלחנו לספק פתרון המתבסס על שותפות תהליכים עסקיים עם לקוחותינו.  אנשי המכירות של סנסקום ביצעו תהליכי מכירה בטלפון ובצ'אט על בסיס הצלחה במגוון תחומי עיסוק כגון תחומי הרכב, הפיננסיים, הבריאות והביטוח, והביאו לשינוי בהיקף המכירות בחברות בהן הם פעלו. חשוב לציין כי מוקדי הבוטיק של סנסקום מתבססים על ידע מקצועי רחב בתחום המכירות והשירות, ידע שאינו תמיד קיים בחברות בהן הם פועלים, כך שההשפעה על תחום המכירות הינה משמעותית יותר ממוקדי מכירות In- house.

אני צופה כי בשנת 2013 תחום מוקדי הבוטיק בסנסקום יתרחב ויגדל. באמצעות אנשי מכירות מקצועיים אנו נאפשר ללקוחות נוספים ליהנות מהמודל העסקי הייחודי ומהמומחיות שלנו בתחום המכירות, שיחד מבטיחים חוויה של WIN WIN שכולנו שואפים אליה.

ומילה נוספת על ה-מהפכה

רבות דובר על מהפכת הסלולר בשנת 2012. סקירה מקיפה של הנושא ותחזית לקראת 2013, תוכלו לקרוא בפוסט של רונן גלעד, מנהל חטיבת התקשורת בסנסקום, ובכל זאת,  אי אפשר לכתוב פוסט על השנה החדשה מבלי להתייחס לשינוי הדרמטי שעבר עולם התקשורת.

שנת 2013 תהייה בסימן עדכונים והתאמות – חברות הסלולר יאלצו ליישר קו עם השינויים בתחום התקשורת, תוך דגש על צרכי המגזר העסקי. במקביל חברות רבות יבינו שעליהן לשנות את הדרך בה הן מנהלות את תחום התקשורת, ורצוי כי הן יתנו לעובדים בחברה הקצבה חודשית שתאפשר להם להתנהל באופן עצמאי מול הספקים השונים, בעקבות אתגרי BYOD
(Bring Your Own Device) .

כחברה המתמחה בשוק התקשורת, אנו בסנסקום כבר ערוכים לשינויים ולהתאמות הנדרשים בתחום הסלולר. אנו יודעים כיצד להתאים את שוק התקשורת לעולם המשתנה (ואלה לא השינויים האחרונים, תאמינו לי) ואנו  נהיה כאן כדי לסייע ולתמוך בכל ארגון על פי המאפיינים והצרכים שלו, גם בהיבט המסחרי וגם בהיבט הטכנולוגי והתפעולי, על ידי מומחי התקשורת שלנו.

שנה מוצלחת לכולנו.