זה עולם קטן מאד ויקר מאד

ארגון גדול שווה לכוח קניה גדול, אך מה קורה בסניפי הארגון בחו"ל בהם יש רק עשרות עובדים? האם גם מעבר לים אתם זוכים למחיר הטוב ביותר, כפי שקורה בארץ? רועי גזית, מנהל מחלקת Global TEM בסנסקום, בפוסט חוצה גבולות. להמשיך לקרוא זה עולם קטן מאד ויקר מאד

מטפסים לפסגת השירות

דמיינו את עצמכם בחופשת סקי, נסו לשחזר כל פרט מהחוויה אותה, לכאורה, עברתם – החדרים, התאמת הציוד, עזרת הצוות, הנגישות למדרון בו אתם מעוניינים להחליק, המענה המקצועי במקרה של פציעה חלילה. האם תחזרו לאתר הסקי הזה? מה הייתה החוויה שלכם ומה גרם לה להיות כזאת? רמי שטייף, המשנה למנכ"ל סנסקום, בפוסט מקיף על המושג העלום "חווית הלקוח" וכיצד מודדים אותו. להמשיך לקרוא מטפסים לפסגת השירות

שנת 2014, ממשיכים לשמור על קשר

פעם הכל היה פשוט יותר – טלפון ופקס – היום קיים מגוון עצום של אמצעים לניהול הקשר עם לקוחות ולעתים רחוקות הספקים מצליחים ליצור חוויה חיובית בכל הערוצים ובכל המגעים. אז איך מנהלים קשר איכותי עם הלקוחות בעידן של טכנולוגיה                                                  מתקדמת וריבוי ערוצים?

להמשיך לקרוא שנת 2014, ממשיכים לשמור על קשר

הצד ההונגרי של סנסקום

מתי בפעם האחרונה שיחקתם בקובייה הונגרית או קובית רוביק כפי שקוראים לה מחוץ לישראל? בסנסקום החלטנו לשחק בקובייה ההונגרית בצורה קצת אחרת, ולהכניס אותה, בווריאציה קצת פחות מוכרת, ללוגו החדש שלנו. להמשיך לקרוא הצד ההונגרי של סנסקום

כמו פרפר

פרפר "סטירית הציבורת" עף לאט וצמוד לקרקע, עובדה שגורמת לו להיות טרף קל. כתמים דמויי עיניים גדולות על גבו, מרתיעים טורפים שעפים מעליו, מחפים על חסרונותיו ומחזקים אותו. האם אתם דואגים לחזק את הפרפרים שעפים נמוך בארגון שלכם? להמשיך לקרוא כמו פרפר

האם הארגון שלכם מתעלם מ- 1/5 מאוכלוסיית ישראל?

צאו לרגע החוצה ותסתכלו על האנשים ההולכים ברחוב – האם אתם רואים אנשים עם מוגבלויות? מתי בפעם האחרונה שמתם לב לאנשים שאולי שונים מכם – עיוורים עם כלבי נחייה, נכים בכיסאות גלגלים, אנשים עם מוגבלות מסוימת? עדי טמיר, מנהל תיאטרון ריאליטי בסנסקום, בפוסט פוקח עיניים. להמשיך לקרוא האם הארגון שלכם מתעלם מ- 1/5 מאוכלוסיית ישראל?