אני אוהב את המקצוע שלי

אני אוהב את המקצוע שלי במיוחד במקומות שבהם אנו עוסקים במפגש בין אנשים, מערכות טכנולוגיות ותהליכים עסקיים. למדתי במשך 25 שנות עבודה במקצוע, כי האתגר הגדול הוא למצוא את האיזון הנכון. הטכנולוגיה בדרך כלל מובילה ומספקת אפשרויות שאנשים ותהליכים עסקיים אינם מוכנים להכיל וליישם. להמשיך לקרוא אני אוהב את המקצוע שלי

רב ערוציות: התפישה, הדרך והפעם בסימן E-COMMERCE…

הרב ערוציות הפכה במהלך השנים האחרונות לאסטרטגיה מובילה ברוב ענפי המשק, המאפשרת לארגונים כתוצאה מהגדלת האינטראקציות עם לקוחותיהם, לחזק את נאמנותם, לייצר התייעלות, צמצום עלויות והגדלת הכנסות, שיפור חווית הלקוח ומקסום ערך הלקוח במגוון הערוצים. על משמעות התפישה הרב ערוצית ואיך עושים זאת נכון??? בסדרת הפוסטים שמתחילה כאן…

להמשיך לקרוא רב ערוציות: התפישה, הדרך והפעם בסימן E-COMMERCE…

צ'ט לעסקים – כיצד זה עובד והאם כדאי?

צ'ט ביישום העסקי הנו ערוץ ליצירת שיחה כתובה מיידית בין גולשים באתר אינטרנט לבין נציגי תמיכה או מכירות של האתר. בצ'ט השיחה מתבצעת באופן ישיר כאשר שני הצדדים מחוברים בו-זמנית: הלקוח באתר האינטרנט, הרשת החברתית או באפליקציה סלולארית ונציג השירות בממשק עבודה ייעודי במערכת לניהול פניות צ'ט. להמשיך לקרוא צ'ט לעסקים – כיצד זה עובד והאם כדאי?

תוכנית אימונים לשיא הכושר הניהולי

שמירה על כושר גופני דורשת התמדה, ולכשעצמה זוהי אינה משימה פשוטה, על אחת כמה וכמה שיפור הכושר הגופני ועלייה לשלב הבא… לא טעיתם, זהו אינו מאמר העוסק בפעילות גופנית, יחד עם זאת להיות בשיא הניהולי דומה מאד ל "להיות בשיא הכושר…" להמשיך לקרוא תוכנית אימונים לשיא הכושר הניהולי

כוחן של מילים

יתכן ואתם מכירים את סיפור הצפרדעים, ובכל זאת תזכורת: קבוצה של צפרדעים שיחקה להנאתה בין עצי היער. לפתע נפלו שני צפרדעים לתוך בור עמוק. התגודדו כל הצפרדעים על פתח הבור כדי לראות כיצד ניתן לעזור לחבריהם שנפלו פנימה. כשראו כמה עמוק הבור וכמה תלולים קירותיו, אמרו לשני הצפרדעים שנפלו: "חבר'ה, אין סיכוי שתצאו מכאן בחיים, אתם נחשבים כבר למתים.. חבל לכם בכלל להתאמץ!" להמשיך לקרוא כוחן של מילים

הצלחות – חשוב לדעת לנהל אותן

כאנשים ובפרט כאלו המתפקדים בעמדות ניהול, אנו "מתמחים" בזיהוי חצי הכוס הריקה. החתירה המתמדת לעמידה ביעדים, שיפור מתמיד ומצוינות בעשייה, מכוונים את כולנו, מטבע הדברים, לחפש לזהות את מה שעדיין לא נעשה. "תמיד יש משהו לשפר" הוא מוטו שכיח, בקרב מנהלים המעוניינים בשאיפה למצוינות. ואכן, אין מושלם, בכל רגע נתון אין לי ספק שניתן לשפר את הקיים, לעשות אחרת, לעשות טוב יותר ובעיקר להרחיב את העשייה. להמשיך לקרוא הצלחות – חשוב לדעת לנהל אותן